divendres, 24 de juny del 2016

ACOMIADAMENT


Comença una nova etapa per l’escola de Tramuntana. 
M’acomiado d’aquest centre contenta. Contenta per la feina feta. Satisfeta perquè tant jo com l’equip de mestres amb qui he tingut el gust de compartir varis anys, hi hem posat el cor en cada decisió presa, en cada feina proposada, en cada paraula dirigida a cadascun dels infants.

Una escola intensa, un somni, un repte…
Gemma Benejam, directora del centre des del curs 2011/12 fins el curs 2015/16.
A nivell professional enriquidor. A nivell personal, ple d’emocions.
En alguns moments, he de reconèixer que no ha estat fàcil,  però el balanç  és més que satisfactori.
M’emporto el carinyo de tots els fillets i filletes. Sempre m’he sentit molt estimada per ells.
M’emporto el records de moments irrepetibles, com ara, lluitant tots junts contra la injustícia del TIL (ho vam aconseguir!!!).
Recordo les llàgrimes de fillets, filletes i famílies marxant del centre. Les seves abraçades. Les seves paraules d’estima.
Tramuntana és i serà una escola molt especial. Totes les famílies que teniu la sort de portar els fillets a aquest centre esteu regalant el millor regal que uns pares i mares poden regalar als seus fills i filles.  No ho dubteu.
M’emporto Tramuntana al cor. Sé que queda en bones mans.  Desitjo que l’estimin tant com jo l’he arribada a estimar.
Gràcies Nuri, Jessi, Maria del Mar, Lys, Carol, Biel, Mariona, Carme… per totes les hores dedicades i pel carinyo que sempre m’heu demostrat.
Gràcies fillets i filletes tramuntaners.
Fins sempre escola estimada!
Gemma